SI EN DE

Doživite čezmejno regijo > VOŽNJE S HIBRIDNO ELEKTRIČNO KOČIJO

VOŽNJE S HIBRIDNO ELEKTRIČNO KOČIJO

ZGODOVINA KOČIJE S KONJSKO VPREGO

Rimljani so se že od 2. stoletja po Kristusu uporabljali z usnjenimi jermeni vzmetene vozove. Z zatonom antičnih civilizacij pa je ta tehnika izginila. V 15. stoletju je bilo na novo izumljeno vzmetenje v „kocs“ (madžarščina). Od takrat naprej so kočije stalno izpopolnjevali z najnovejšimi razpoložljivimi tehnikami. Približno istočasno z razvojem kočij so se razvijale poštne storitve, pri čemer je poštna kočija za več kot dve stoletji postala najpomembnejše prevozno sredstvo Evrope in Novega sveta.

Od 17. stoletja naprej pošte ne dostavlja zgolj sel na konju, ampak storitve dopolnijo ali celo zamenjajo poštne kočije, ki prevažajo tudi osebe ali večje pošiljke. Med mestoma London in Chester v Angliji so na primer leta 1657 uvedli prvo linijo poštne kočije. Vse bolj pomembna za prevoz ljudi je postala poštna kočija po 18. stoletju. V 18. in 19. stoletju so zgradili in izboljšali deželne ceste, kar je močno vplivalo na storilnost poštnih kočij. Poštne poti so bile okrog 1820 tako dobro razvite, da so poštne kočije, diližanse, dosegale takšne hitrosti, kot so jo dosegali posamezni jahači. Vse boljše ceste so botrovale temu, da se je hitrost potovanja s poštno kočijo iz začetnih 2 km/h leta 1700 in 5,5 do 7,5 km/h v 18. stoletju povečala na 10 km/h leta 1850. V tistem času je lahko kočija dnevno prevozila do 100 kilometrov. Karl VI. je pošto razglasil za državni monopol in prve regularne linije so zaživele leta 1730. Prevozno sredstvo so bile poštne kočije, drugače pa je bilo treba najeti navadno kočijo. Te zgodnje oblike po velikosti ustrezajo. Zaradi izgradnje železnic (povezana srednjeevropska mreža od 1849 naprej) in odkar je Carl Benz leta 1886 izumil avtomobil, se je počasi bližal konec velikokrat romantični dobi poštnih kočij. Kočija je pomembno prevozno sredstvo le še v maloštevilnih državah. Srednja Evropa dandanes vprego uporablja le še za prosti čas ali šport.

 

 

 

INOVACIJA – HIBRIDNA ELEKTRIČNA KOČIJA

Kočija z vključenim elektromotornim pogonom ter hranilnikom električne energije konjem omogočata lažjo vleko, prav tako pa tudi oblikovanje daljših poti, ki so primerne tudi za večje skupine. Načeloma gre za standardno kočijo, v katero je bil dodatno vgrajen električni motorni pogon in hranilnik energije. Tako nastali izdelek je inovativna hibridna e-kočija, glavni namen pa je podpora konjem in jim tako pomagati pri premagovanju klancev ter daljših razdalj. Pogon električne kočije je razdeljen na električni in mehanski sklop. Električni sklop sestavljajo komponente: nadzorni sistem z merilniki, baterijski polnilnik, baterija in DC-AC pretvornik. Mehanski sklop sestavljata menjalnik in diferencial. 

 

 

 

TOP RAZLOGI ZA VOŽNJO Z E-KOČIJO

 - Konjem prijazna vožnja s kočijo zaradi električnega pogona,
 - Aktivna zaščita živali zaradi vključitve veterinarjev in strokovnjakov že od začetka projekta, stroga pravila pri trajanju vožnje in pogojih vožnje,
 - Trajnostni turizem zaradi vključevanja kulturne in naravne dediščine,
 - Ekološka vožnja in vožnja brez emisij CO² skozi regijo,
 - Edinstveno doživetje, z moderno opremo (hladilnik, ogrevani sedeži, avdio, Smart-Drive-prikaz),
 - Vožnja s kočijo kot kombinacija s kulinarično in kulturno ponudbo.

 

 Podrobnejše informacije o turah in vsebini projekta najdete v naši predstavitveni brošuri.

 

  

E-kočija dvorec Rakičan

POVPRAŠEVANJE:

booking@ris-dr.si ali +386 51 482 484

RIS Dvorec Rakičan

Lendavska ulica 28, Rakičan

9000 Murska Sobota

E-kočija Südburgenland (Južna Gradiščanska)

POVPRAŠEVANJE:

Tourismusverband Südburgenland

E-Mail: ekutsche@burgenland.info

Telefon: +343 05 7610 ali www.ekutsche.info

E-kočija Lipizzanerheimat

POVPRAŠEVANJE:

Telefon: +43 664 3804963

Lipizzaner-Franzl, Bärndorf 8, 8081 Heiligenkreuz am Waasen